
Kampanje 1, 2017
Vinterstid er suppetid
Januar er en flott vintermåned og da er det veldig godt med en suppe som varmer. Tupperware har derfor laget en kampanje med fokus på supper og har kalt den «vinterstid er suppetid».
For å lage suppe raskt og enkelt og likevel ha kontroll på både ingrediensene og økonomien har Tupperware laget en trykkoker som du kan bruke i mikrobølgeovnen. Du finner også oppskrifter til MicroWave Trykkoker II i denne kampanjen.
Se på videoen for å se hvordan MicroWave Trykkoker II virker.

Når vi koker supper er det selvsagt mye som skal kuttes i passelige biter. Da er det flott at Tupperware utvider FusjonsMaster serien med FusjonsMaster press Dicer. Videoen under viser hvordan du bruker denne.
Sist men ikke minst kan vi også benytte av oss av tilbudet på Smoth Chopper om du vil hakke enda mindre biter.
Se flere tilbud i kampanjen hvor du blant annet finner oppskrifter og mer informasjon. (Åpne i nytt vindu her.)
I januar får vi en helt ny drikkeflaske som rommer 2 liter i vertinnegave mens takkegave er en CheeSmart Lav Rektangulær som er flott til ferdig kuttet ost og pålegg i skiver.
Ta kontakt om du ønsker mer informasjon om produktene i denne kampanjen eller om du ønsker å bli satt i kontakt med en konsulent for å bestilling. Du kan selvfølgelig også benytte kommentar feltet under for mer generelle spørsmål eller tilbakemeldinger.
Kanskje du også vil like disse artiklene: